Impact

Over ons
Jan Willem Huisman

Jan Willem Huisman

Mede-oprichter & Creatief Directeur

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua. Ut enim ad minim veniam, quis nostrud exercitation ullamco laboris nisi ut aliquip ex ea commodo consequat. Duis aute irure dolor in reprehenderit in voluptate velit esse cillum dolore eu fugiat nulla pariatur.

Solutions

App helpt jongeren inzicht te krijgen in hun emoties, en gezonde coping strategieën te ontwikkelen

Erasmus MC

App helpt jongeren inzicht te krijgen in hun emoties, en gezonde coping strategieën te ontwikkelen

App ondersteunt mentale gezondheid studenten

Erasmus University

App ondersteunt mentale gezondheid studenten

Mixed Reality-ervaring helpt verkopers om de verborgen technologieën van de auto beter te begrijpen

Mercedes Benz

Mixed Reality-ervaring helpt verkopers om de verborgen technologieën van de auto beter te begrijpen

Spelenderwijs leeskilometersmaken met app Letterprins

Radboud University

Spelenderwijs leeskilometersmaken met app Letterprins

Online platform voor jongeren met vragen over flirten, daten, identiteit, veilige seks, plezier en relaties

Rutgers Foundation

Online platform voor jongeren met vragen over flirten, daten, identiteit, veilige seks, plezier en relaties

Actieve en inspirerende onboardingsdag voor grote groepen

City of Amsterdam

Actieve en inspirerende onboardingsdag voor grote groepen

App die psychische patiënten aan het bewegen zet

Lister

App die psychische patiënten aan het bewegen zet

Game die zich inzet voor brandpreventie

Nederlandse Brandwonden Stichting

Game die zich inzet voor brandpreventie

Game verbetert handelingsperspectief bij een delirium

UMC Groningen

Game verbetert handelingsperspectief bij een delirium

De eerste game van IJsfontein waarin spelers kennis over natuurkunde vergaren

Sanoma

De eerste game van IJsfontein waarin spelers kennis over natuurkunde vergaren

Digitale en speelse leermiddelen voor dagelijks gebruik op de basisschool

Malmberg

Digitale en speelse leermiddelen voor dagelijks gebruik op de basisschool

Game stimuleert creativiteit en ondernemerschap

Albert Heijn

Game stimuleert creativiteit en ondernemerschap

Game maakt depressie bespreekbaar in het voortgezet onderwijs

Trimbos Institute

Game maakt depressie bespreekbaar in het voortgezet onderwijs

Game zet studenten aan het denken over duurzaamheid

Radboud University

Game zet studenten aan het denken over duurzaamheid

Wil jij bij ons werken?

Vacatures